Yritys

Elektroniikkateollisuuden alihankintaa jo vuodesta 1991

Tiedote yrityksen omistajanvaihdoksesta

Tommi Hiillos on ostanut Screen House Oy:n koko osakekannan 28.3.2019 päivätyllä kaupalla Timo Hakamäeltä, Mikko Kuusistolta ja Veli-Pekka Tenhuselta. Entiset omistajat jatkavat siirtymäkauden ajan yhtiön työntekijöinä.

Kaupan tarkoituksena on taata toiminnan jatkuvuus ja kehittyminen laajan kokemuksen omaavan ammattilaisen käsissä. Uudella omistajalla on 20 vuoden kansainvälinen kokemus teknologia ja elektroniikkateollisuuden liiketoimintakentästä. Uusi yrittäjä tarttuu avoimin mielin ja ennakkoluulottomin ideoin haasteeseen kehittää asiakaslähtöisesti entistäkin laadukkaampia ratkaisuja asiakkaiden hyödyksi.

Screen House Oy on elektroniikkateollisuuden painotöihin, pintakalvo- sekä kaksipuolisiin teippiratkaisuihin erikoistunut valmistaja. Suunnittelemme ja valmistamme kalvokytkimiä, näppäinkalvoja, laite- ja logokilpiä, eriste- ja suojalevyjä. Leikkaamme ja stanssaamme teippejä ja ohuita tiivistemateriaaleja rullalle ja arkille. Tuotteitamme käytetään vaativissa olosuhteissa kuten hitsauslaitteissa, hälytysjärjestelmien käyttöliittymissä, laivoissa, poreammeissa, saunoissa jne. Toteutamme niin proto- kuin tuotantosarjatkin tehokkaasti ja ammattitaidolla.

Lisätietoja:

Tommi Hiillos